1.)REKLAMÁCIE NÁHRADNÝCH DIELOV / TOVARU zakúpené prostredníctvom e-shopu www.btps.sk
V prípade reklamácie náhradného dielu alebo tovaru zakúpeného prostredníctvom internetovej stránky www.btps.sk , prosíme vyplňte reklamačný formulár uvedený nižšie. Obratom Vás budeme kontaktovať pre doriešenie Vašej reklamácie.
2.) AUTORIZOVANÉ SERVISNÉ STREDISKO - záručné, pozáručné reklamácie záhradnej techniky zakúpené prostredníctvom firmy BTPS s.r.o. alebo u iného predajcu vrámci SR
(Vzťahuje sa iba na stroje od GARLAND distributor, s.r.o.)
Záručné reklamácie
2.1. Reklamáciu tovaru môžete uplatniť u predajcu (kamenné predajne a eshopy) alebo môže byť tovar zaslaný rovno k nám do servisného strediska - potrebné nahlásiť emailom reklamacie.btps@gmail.com na Vašu adresu sa objedná kuriér a nasledujúci pracovný deň tovar vyzdvihne.
2.2. Pre plnohodnotné zahájenie reklamácie je potrebné k tovaru zaslať doklad o kúpe - IBA faktúra alebo pokladničný blok a popis prejavujúcej sa vady (pribalené k tovaru, alebo zaslané emailom na adresu reklamacie.btps@gmail.com). Bez týchto podkladov nemôže byť reklamácia tovaru zahájená. POZNÁMKA: Potvrdenie o objednávke, o zaplatení objednávky a výpis z banky nie sú plnohodnotné doklady o kúpe.
2.3. Od dňa vyzdvihnutia kuriérom plynie 30 dňová lehota pre vybavenie reklamácie. Následne po oprave Vám bude zaslaný mail alebo SMS správa o vybavení reklamácie. Tovar odosielame hneď na druhý pracovný deň od opravenia. Tovar Vám bude doručený do 3 pracovných dní od odoslania.
Pozarúčné reklamácie
Z kapacitného hľadiska sa pre prijatie pozáručnej reklamácie na servisné stredisko prosím vopred informujte prostredníctvom mailu reklamacie.btps@gmail.com alebo telefonicky 0903 947 194.