Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 7:30-17:00 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Ako postupovať pri uplatnení reklamácie ?
      1. Reklamáciu tovaru môžete uplatniť u predajcu (kamenné predajne a eshopy) alebo môže byť tovar zaslaný rovno k nám do servisného strediska - potrebné nahlásiť emailom peter.btps@gmail.com alebo telefonicky +421 903 947 194 - na Vašu adresu sa objedná kuriér a nasledujúci pracovný deň tovar vyzdvihne.

      2. Pre plnohodnotné zahájenie reklamácie je potrebné k tovaru zaslať doklad o kúpe - IBA faktúra alebo pokladničný blok a popis prejavujúcej sa vady (pribalené k tovaru, alebo zaslané emailom na adresu peter.btps@gmail.com). Bez týchto podkladov nemôže byť reklamácia tovaru zahájená. POZNÁMKA: Potvrdenie o objednávke, o zaplatení objednávky a výpis z banky nie sú plnohodnotné doklady o kúpe.

      3. Od dňa vyzdvihnutia kuriérom plynie 30 dňová lehota pre vybavenie reklamácie. Následne po oprave Vám bude zaslaný mail alebo SMS správa o vybavení reklamácie. Tovar odosielame hneď na druhý pracovný deň od opravenia. Tovar Vám bude doručený do 3 pracovných dní od odoslania.
Otváracie hodiny

Predajňa, servisné stredisko:

PO-PIA    7:30 - 17:00 hod.

Sobota    8:00 - 12:00 hod.

Nedeľa    ODDYCHUJEME

Telefonické informácie:

PO-PIA    7:30 - 17:00 hod.

Kde nás nájdete

Dolné Orešany 375

91902, Dolné Orešany

mapa
Kontakty
Zákaznícka podpora
Zákaznícka podpora
(Po-Pia, 7:30-17:00 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk