1.) Expedícia a doručenie tovaru:
Dodacia lehota sa líši v závislosti od dostupnosti tovaru:
Tovar skladom - objednávky prijaté do 9:00 hod. odosielame ešte v ten istý pracovný deň k zákazníkovi. Dodacia lehota je teda približne 1-3 pracovné dni.
Tovar na objednávku - individuálna doba dodania v závislosti od dostupnosti náhradných dielov na centrálnom sklade. Pre upresnenie dodacej lehoty sa informujte prosím na info@btps.sk
2.) Je možné tovar vidieť v kamennej predajni?
Áno, nájdete nás na adrese našej prevádzky uvedenej v kontaktoch.
3.) Ako môžem za objednávku zaplatiť?
Objednávky z nášho internetového obchodu je možné uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
- V hotovosti pri osobnom odbere
Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí v našej predajni. - V hotovosti pri doručení (dobierka)
Celkovú sumu za tovar uhradíte až pri preberaní zásielky. - Platobnou bránou po vytvorení objednávky
Celkovú sumu za tovar uhradíte cez platobnú bránu po vytvorení objednávky.
Na faktúru so splatnosťou 14 dní je možné tovar odobrať len po dohode s obchodným oddelením.
4.) Je preprava v cene tovaru?
Nie, preprava nie je zahrnutá v cene tovaru. Ceny za dovoz tovaru sú uvedené nižšie:
- DPD kuriér: + 6,78€ s DPH (dodanie do 1-2 pracovných dní od odoslania)
- 123 kuriér: + 6 € s DPH (dodanie do 1-2 pracovných dní od odoslania)
- Zásielkovňa/Packeta: + 3,60€ s DPH (dodanie na najbližšie odberné miesto do 1-2 pracovných dní od odoslania)
- Slovenská pošta: + 5€ s DPH (dodanie do 1-2 pracovných dní od odoslania)
5.) Ako postupovať pri reklamácií tovaru ?
Reklamácia náhradných dielov zakúpených cez náš e-shop: pre doriešenie nás prosím kontaktujte na info@btps.sk
Reklamácia strojov (servisné stredisko): podrobný postup pri reklamácii strojov zakúpených či už u nás alebo u našich zmluvných partnerov nájdete na hlavnej stránke v sekcii reklamácie.